الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
موفقیت ها، حاصل تحمل رنج و سختى هاست.!

نظرات  (۲)

۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۸:۳۴ روایت تلخ
بر منکرش لعنت!
۱۰ تیر ۹۱ ، ۰۳:۳۴ خیلی مدیونتم
سلام دوست عزیز
خسته دلی تنها با دستانی خالی هستم که با کلبه ای غمناک
روزگار سپری میکنم
شوهرم سه سالی میشود که چراغ خانه ام را خاموش کرده و از کنارم پرکشیده
دختر دانشجوی دارم که با هزار بدبختی او را به دانشگاه فرستاده ام
و خدا میداند چقدر این در اون در زده ام تا خرجی اش را در آورم
الان هم که به پیشواز ما رمضان میرویم
سفره افطار من خالیست
دوست عزیز ببخش ولی اگر وسعت میرسد از فروشگاه حقیرانه من اقلا یه خرید بکن تا
من یه پورسانت بابت فروش گیرم بیاد و سفره افطارم را با تو شریک بدونم
میدانم که خودم رو اینجور تحقیر کرده ام در شان وبلاگ زیبای تو نیست ولی به قرآن اگه شوهرم زنده بود
اینقدر خودم رو تحقیر نمیکردم
تو رو خدا اقلا یه خرید کوچک در حد 4000 تومان بکنی هم مرا خوشحال میکنه
ببخش که سرت رو درد اوردم
http://neginmarkets.melimarket.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">