الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
مقصدى خوش تر از کربلا

و معشوقى خوش تر از حسین

وجود ندارد

نظرات  (۶)

اقا نوشته هات خیلی ه دلم می شینه

نگاه حسین بر زندگی ات باد

یا حسین
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۸:۲۶ روایت تلخ
صلی الله علیک یا ابا عبدلله ...
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۴ دون کورلئونه
برو بابا وبلاگ جمع اش کن یکم برامون *پ بزار سلور


یعنى اونقد حراس دارى از من که حاضر نیستى اسمتو بگى...
آدم خیس هراس باران ندارد
۱۱ تیر ۹۱ ، ۱۵:۰۲ زهره احمدی
من و عشق شما الحمدلله
رسد روزی که در سجده بگویم:

رسیدم کربلا الحمدلله؟
همین که حب حسین در دلمان است
الحمدالله...
سلام دوست من. خوبی؟
برای تو که به فکر افزایش بازدید مجدد و روزی 100000هزار بازدید هستی!!!
دوست من میدونی به این وب بیای و پست اول صفحه رو بخونی در مورد سیاه چال بازدیده و تو هم چون آمار بازدیدات زیاده میشه چیزی حدود 100000هزار بازدید در روز و 100نفر آنلاین در هر دقیقه!!!!!!!!!!!
میتونی امتحان کنی
منتظرتم یاعلی

سلام
خوبی؟؟؟
وبلاگت خیلی جالبه!!
دعوتت میکنم به دانش فروم(سایت دانش آموزان ایرانی)
جایی که میشه توش کلی دوست پیدا کنی و از وقتت توی اونجا استفاده کنی!!
سایت خیلی جالبیه!!میتونی یه‌پست بزاری بعد بقیه ادامش بدن یادربارش بحث کنن..
قسمت چت داره... (چتش مثل فیس بوکه)
برای هر عضو امکان آپلود عکس،فایل و موزیک وجود داره...
ویـــه عالمه امکانات دیگه
یه امتحانی کن!
برای دسترسی به سایت میتونی تو گوگل سرچ کنی (دانش فروم) یابه آدرس زیر بری
http://daneshforum.ir
مــ نــ تــ ظــرم
راستی... اینم قسمت تبادل لینک اتوماتیک دانش فروم:
http://tabadol-link.daneshforum.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">