الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
حسین را منتظرانش کشتند

ترسم از آن است

نکند این واقعه

برای مهدی هم تکرار شود

الله اکبر

نظرات  (۹)

سلام.
این شباهتی که شما برای امام زمان با امام حسین نوشتید، قلب آدمو آتیش میزنه.
خدا نکنه که تاریخ دوباره تکرار بشه!!!

یامهدی...
بسیار عالی خیلی ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام خداوند بر روح پاک شهدا
باید برای ملتی گریست که خود تحت ظلمند و چنین رسا بر حسین می گریند!!!
حالا تو برای مهدی گریه می کنی؟!
نترس مهدی کار خودش را از من و تو بهتر می داند
مردی حق خویش بستان

سلام
کامنت گذاشتید و نظر خواستید
موفق باشید


الف قاف:
ظلمی که به امام حسین شد قابل مقایسه با هیچ ظلمی نیست
ما همه خود را عبد خدا و حسین میدونیم
نیازی نیست شما که اینقدر مورد ظلم قرار گرفته اید در این باره نظری بدی
بشین به ظلمایی که در حقت شده بگریست
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۰۲:۲۴ معلم مبارز
سلام
کلا حال کردم باهات
دم شما گرم
آپیم برادر
و در ضمن با افتخار لینک شدید
یک - صفر


از لطف شماست
شما هم لینک شدید
سلام.حرفی برای‏ گفتن نمی گذاری وقتی می گویی حسین را منتظرانش کشتند.خداوند قلم دلتان را پرتوان و عاقبت مارا هم ختم به خیر کند‏*یا حق


حرفی برای گفتن نمیگذارد
عاشورا
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج
شایدهمان حسین بیاکوفه است ولی
آقا قسم به همت مردانه شما
هم وغم جهان به ظهورت سینجلی

سلام دوست خوبم ممنون که سرزدی به خلوت عباسیه بازهم بیا
بعضی نظرات رو که معلوم نیس دراثر کدوم جریان بهت میدن محل نذار مث اونی که به سگ گیرداده راستی من یه مطلب عشقی هم واسه این حرفا دارم توی وب با عنوان شرف من حتما بخون یاعلی موفق باشی
با سلام!بسیار وب زیبایی دارید
در راه نوکری اهل بیت موفق باشید.
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۴۷ لامکان آباد
سلام
خسته نباشید
التماس دعا
۰۷ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۴۰ جمکرانی شینی
اگر بیایی و من را نیافتی آقا
بدان که در پی گندم به ری سفر کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">