الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
موفقیت، موفقیت می آورد و متاسفانه حسادت!

چه رسمه بی ربطی

الف قاف

نظرات  (۱)

کسی می گفت:زندگی با همه چیزش کادویی از طرف خداست .
توی این جعبه ی زندگی همه جور هدیه ای هست .
هدیه هایی شکل شادی شکل غصه وهدیه های تلخ و شیرین .
اما همه اش هدیه هایی است که خدا فرستاده .خوب نیست بگوییم:
فقط بعضی هایش خوبند .هدیه هر چه که باشد قشنگ است .
چون یک دوست آن را فرستاده .
خداراسپاس بابته همه ی هدیه هایش
خداراسپاس
من میتونم تمام زیبایی های پیرامونم را ببینم
کسانی هستند که دنیا یشان همیشه تاریک و سیاه هست

خدا را سپاس
من میتونم راه برم کسانی هستند که هیچوقت نتونسته اند حتی یک قدم بردارند

خدا را سپاس
که دل رئوف و شکننده ای دارم کسانی هستند که این قدر دلشون سنگ شده که هیچ محبت و احساسی رو درک نمیکنن

خدا را سپاس

به من این شانس رو دادی که بتونم به دیگران کمک کنم
کسانی هستند که از این نعمت و برکت که به من داده ای بی بهره اند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">