الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
صَلِ عَلی مُحَمّد

نـوکـره رهبر آمد


نظرات  (۶)

یه سوال قضیه این پست چیه؟؟


قضیه خاصی نداره
گفتند بوی رهبر
میگویم نوکره رهبر
همین
دیدی یه عده با گونی اومدن در خونتون از راه پشت بوم فرار کن!

آخه بچه های بالا شاید بیان سراغت!


باکی نیست
پایدار میمونیم تا پایِ دار
یا محتویات


مطلب را باید میرساند
که رسانید
ممنون
سلام.
ببخشید من که هرچی نگاه کردم تصویر این آقا به چشمم آشنا نیومد!!
میشه بفرمایید ایشون کی هستن؟؟!!

یامهدی...


آیت الله موسوی جزایری
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان
سلام پست جالبی زدی.بازم از این پستا بزن منتظر پستای بعدیت هستم.امیدوارم وبلاگت هر روز بهتر از دیروزش بشه.
آیا تا حال خرید وسایل مورد نیازت و یا چیزایی رو که دوست داری داشته باشی و یا یه هدیه برای دوستات رو از اینترنت خریدی؟ اگه تا حالا این کارو نکردی حتما امتحانش کن چون میتونی وسایلی رو بخری که توی بازار پیدا نمیشه میتونی از تخفیفات ویژه ای که برای همه ی محصولات در نظر گرفته شده هم استفاده بکنی.
من از وبلاگت دیدن کردم اگه میشه تو هم از فروشگاه من دیدن کن.خیلی بدی اگه دیدن نکنی!!
اینم آدرسش:
http://negar.ishopfa.com
ممنون میشم یه خرید کوچولو مچلو هم انجام بدی یه خرید کوچولوهااااااا!!!!!
شاد باشی.بازم بهت سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">