الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
آخر مستجاب شد
دعا های مادرم
امروز از حسین گرفتم
برات کربلایم
دیگر چه خواهم یا حسین

هرچه دارم از حسین دارم
من حسین را از هیئت دارم

امروز 28 محرم

پی نوشت:
انشالله هفته ی آینده عازم کربلایم
البته به شرط حیات
حلال اگر ندید مارا
یا حسین
الف قاف

نظرات  (۸)

عالی عالیه
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۱:۳۰ سلمان محمدی
سلام ،بروزیم در صورت امکان ما رو لینک کنید
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۹ ✿محـرّم زآده!✿
التمآسِ دعآ...
سلام...

خوش به سعادتتون..
التماس دعای فراوان..


بروزیم با عناوین :
ثبتـــــــــــــ شــــــد
من حســـــــین ، یکــــــ افراطی

با حضورتون خوشحالمون میکنید..
یا علی...
۱۶ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۴ سلمان جعفری
سلام، 
بسلامتی...
خوش به سعادتتون.

التماس دعا
۱۵ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ مریم روزبهانی
سلام
التماس دعا
قرار بود ماهم اربعین اونجا باشیم که قسمت نشد..
پاسخ:
سلام
انشالله روزی شما
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۵:۲۹ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

وای کربلا ....خدایا روضی همه ما کن...

۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۴:۰۸ سراجا منیرا
سلام

خوشا به حالت

ان شا الله اگه زنده باشیم ما هم عازمیم

التماس دعای فرج و شهادت ...
پاسخ:
سلام
انشالله روزی شما
محتاج دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">