الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
دنیا را
از برای "زندگی"
نآفردیدند
الف قاف

نظرات  (۲۰)

زندگی برای سعادت نیست برای تکامل است
شهید مطهری
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۴۶ فانوس گمشده
سلام

آپم و منتظر حضور گرمتون

موفق باشید

یاعلی


با سلام
منتظر  تشریف فرمایی نگاهتان هستیم با

http://zareh.blog.ir/post/71

 یا علی
سلام:
به روزیم با خط مشی و لقمه ی اولمان!..
با احترام دعوتید...
............
           "medadjangi.ir"
سلام
بروزیم با لقمه اول

medadjangi.ir
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
++++++++++++
سلام
میزبان کیلیک هایتان هستم با زیارت" سومین حرم اهل بیت ع در ایران"
یا علی

سلام دعوتی به تماشای طرح جدیدم ؛ امیدوارم خوشت بیاد و با نظارتت منو راهنمایی کنی...
یا علی!
سلام
زیبا است...
با مطالبی میزبان نگاه شما هستم
یا علی
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۲ شما هم می توانید خادم سایبری امام رضا (ع) باشید.

ماجــرای من و امام رضا علیه الــسلام | فراخوان سایــبری محبیــن و شیعیــان امـام هشتم
بسم رب علی ابن موسی الرضا علیه السلام
دوست عزیز
سلام
با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصــومه سلام الله علیهما و در آستانه میلاد  با سعادت حـضرت امام رضاعلیه السلام  وبگاه جوان انقلابی به کمک و همراهی سایـت ها و وبلاگ های عاشــق و محـب حضـرت رضـا علیه السلام موج سایبری خاطرات من و امام رضا را برگزار می کند که امیدواریم همچون موج فـراخوان قبلی که در جــوان انـقلابی منتشـر کــردیم (ماجری چادری شدنم ؛ ماجری چادری نشدنم) و همچنان هم ادامـه دارد، مورد استقبال شما عزیــزان واقـع شود. (ان شــاءلله)

من ، بانو شریفی معاونت سایت و مسئول تبلیغات وبگاه جوان انقلابی از طرف مدیر و دیگر همکاران این وبگاه شما را برای شرکت در این طرح ، بصـورت ویژه و گزینشی دعوت می کنــم. از شما خواهش میکنم به دور از خط و جهــت گیری و مسـائل سیاسی و دنیـوی ، فقط و فقط به عشق مولایمان امام رضا علیه السلام حتما به سایت ما بـیاید و خاطره یا خاطرات خود یا خانواده و دوستان تان را برایمان ارسال کنید.
راستی دوست گرامی اگر شما هم تمایل داشتید که مثل دیگر وبلاگ های ارزشمند و عاشق امام رئـوف، امام رضــــا علیه الســلام، کمک ویژه ای در این طرح داشته باشید، حتما به ما خبر بدید.
من شخصا منتظـر حضــور پر مِهرتان هستــم.

بانو شریفی | معاونت سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی

http://javanenghelabi.ir
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

 

سلام
شما دعوت هستید به جلسه فعالین فضای مجازی اهواز
متن کامل خبر رو در عروج دنبال کنید
http://oruj.ir/view/610/
خدایا...
بسم الله...
با یک بهانه آسمانی بروزیم...

::یوسف ها::پادکستی به بهانه تشییع پیکر مطهر شهدا...

منتظریم...
یا حق...

بسم الله...
با یک بهانه آسمانی بروزیم...

::یوسف ها::پادکستی به بهانه تشییع پیکر مطهر شهدا...

منتظریم...
یا حق...

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۳ پرستو مهاجر
سلام
دوباره شروع کردم و بروزم:)
بدجوری زخمی شده بود.
رفتم بالای سرش، گفتم: "زنده‌ای؟"
با ناله گفت: "هنوز نه"
خشکم زد!
بعد سالها
فهمیدم چقدر دنیامون با هم فرق داشت.
اون زنده بودن رو تو شهادت می‌دید و من...


سلام..

من از بخش وبلاگستان سایت نقل قول اومدم اینجا..

مطالب عالی بود..

با اجازه لینکتون می کنم.

یا علی..
پاسخ:
سلام 
سپاس از شما 
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۱۳ سیّدمیلاد موسوی
حضرت زرتشت: خدای بزرگ و دانا و دادار و پرورنده و پاسبان و فروغ مند و نیکوکار و بخشاینده که دادستان نیک و تواناست. پرستش و نیایش می کنم خدای نیکوکاری را که بشر را از تمام مخلوقات گیتی برتر آفرید و به نیروی منطق، هوش و خرد داد، به او شهریاری مخلوقات گیتی و نگهداری آفریدگان برای روبه رو شدن با دیوان و رزم و پیکار با آنان عطا فرمود ...

درود به شما؛ به روز شدیم با 'نماز از دیدگاه زرتشت' :
• شرایط نماز در دین زرتشت
• ترتیب وضو در دین زرتشت
• قبله در آیین زرتشت
• پیشینه نماز در ایران
• ترجمه نماز زرتشتی
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۰ سیدعلی میرباباپور
سلام
تحت عنوان (آقای روحانی چرا باید خاتمی جرأت کند که ...) بروزیم
منتظر نظرتون هستیم
بله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">