الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
خواهم کوله باری غریبانه
سوی غریب شاه خراسان

شعر نوشت:

حتماً قرار شاه و گدا هست یادتان
آری همان شبی که زدم دل به نامتان
مشهد ، حرم، ورودی باب الجوادتان
آقا ، عجیب دلم گرفته برایتان
الف قاف

نظرات  (۱۲)

۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۵ محرم نینوا
کاخ همه شاهان جهان را که بگردی
دربار کسی پنجره فولاد نـــــــــــدارد
من آهوانه به بندم آقا جان
مرا ضمانت کن...
التماس دعا
ای که مرا خوانده‌ای! راه نشانم بده...

رمضان مبارک
التماس دعا
بسم الله الرحمن الرحیم

ناخود آگاه این بیت یادم آمد..
بلیط ماندن مانده روی دست های من...

در این همه مسافر حرم نبود جای من.. :(

نمیدانم چرا ولی...
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۴:۲۴ روح الله فاضل
انشاءالله اگر همین روزها توفیق زیارت پیدا کردم حتما شما را نیز دعا خواهم کرد گرچه...
سلام . خدا قوت . وب خوبی داری . وقت کردی به منم سر بزن . ممنون
سلام 
به عنوان یه خواننده پیشنهادی داشتم
رنگ نوشته هاتون و زمینه نزدیک به هم هست
و دیده نمیشه
نوشته هاتون رو یا نمی خونند یا ازش رد میشند
اگه صلاح دونستید عوضش کنید

سلام ..
     | تا آخر ایستاده ایم ...

غربت نامه

.: داستان ازدواج سید ...
.: ایستاده ایم ...

:: لطفا در نظرات آخرین پست، احساس خود را در مورد ایستادگی در یک جمله بیان نمائید.

منتظرتان هستیم
یاعلی
اگه رفتی مشد، ما رم دعا کن
پاسخ:
انشالله..
اه اقا
دل من از جنس پنجره فولاد تو که نبود
یعنی که زود می شکند از فراق زود ....
من به لطف نگاهت ای باران سوی مشهد زیاد می ایم
دست بر روی سینه هربار از سمت باب الجواد می ایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">