الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

الفـ قافـ

سم رب الحسین اشفع صدر الحسین باالظهور الحجه

رَدعُ النَّفسِ عَن زَخارِفِ الدُّنیا ثَمَرَةُ العَقلِ؛

دورى از تجمّلات دنیا میوه عقل است.

امام علی علیه السلام

منوی بلاگ
کربلا رفتن رضایت نامه میخواهد

بدون رضایت نامه راهت نمیدهند

رضایتش باشد به دستان رضا(ع)

او باید امضا کند.!!


پی نوشت:

به نقل از شاعر:

از حرم امام رضا میریم به پابوس حسین

الف قاف

نظرات  (۳)

سلام
من بابلسری هستم
رفته بودم به یکی از روستاهای اطراف تا رسیدم به یه قبرستون کوجیک منم عاشق اینم که شعر روی قبرها رو بخونم
رو یه قبر نوشته بود
عاقبت من کربلایت را ندیدم یا حسین
عاقبت زین دار فانی پرکشیدم یا حسین
اینو که خوندم دلم سوخت بیچاره آرزو به دل مونده بود و زین دار فانی پر کشیده بود
مهدی
راستی وبتم باحاله


الف قاف:
انشالله ما آرزو به دل نشویم
ممنون
چه قشنگ!
یادم باشه رفتم زیارت از آقا بخوام
۱۶ شهریور ۹۱ ، ۰۲:۰۴ دوردست خودم
شغل خوبی را انتخاب کردی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">